Створення інтерактивного кросворду в MS Rxcel

 Методичні рекомендації

 

1.     Знайдіть в мережі Інтернет або складіть самостійно кросворд за темою уроку, присвяченого певній темі з вивчення біографії або творчості словесника, обраного Вами в лабораторній роботі 1 .

2.     Відкрийте MSExcelі виконайте наступні дії.

-         Для створення поля кросворда оберіть необхідну кількість стовпців, виділяючи лівою кнопкою миші назви стовпців. Після натискання правої кнопки миші з’являється випадаюче меню, в якому потрібно обрати позицію «Ширина столбца», а в подальшому віконці зазначити «4» або інше значення(Рис. 1). 

Рис. 1

 -         Аналогічно вибрати потрібну кількість рядків висоти, наприклад, 20 (Рис. 2).


Рис. 2


-         Виділити область таблиці потрібного розміру і виконати дії: «Главная»àв області зміни меж комірок вибрати всі межі (Рис. 3).

 

Рис. 3

 

-         Задати форму під кросворд: виділити комірки під слова кросворда кольором, перенумерувати слова, ввести список умови кросворда (Рис. 4).

 

Рис. 4[1]

 

-         Справа від кросворда внести номери всіх питань.

-         Наступний стовпець назвати «Ваша відповідь».

-         В комірку, сусідню з тією, що позначена «1» (у даному випадку це комірка Y2) внести формулу, виконуючі дії:

«Формула»à«Вставить функцию» àв меню «Мастер функции»в рядку «Категория»обрати «Текстовые»à в переліку«Выбиритефункцию»обрати «СЦЕПИТЬ»(Рис. 5àпослідовно через крапку з комою зазначити комірки, що відповідають положенню слова під номером «1». У даному випадку

 

=СЦЕПИТЬ(M2;M3;M4;M5;M6;M7;M8)

 

Рис. 5

 

-         Аналогічно ввести інші формули в комірках стовпця Y. У даному прикладі формули мають вигляд

 

в комірці Y3: =СЦЕПИТЬ(I3;J3;K3;L3;M3;N3);

в комірці Y4=СЦЕПИТЬ(L5;M5;N5;O5;P5);

в комірці Y5: =СЦЕПИТЬ(R5;R6;R7;R8;R9;R10;R11;R12);

Таким чином у процесі заповнення кросворда будуть висвітлюватися відповіді учня на кросворд.

-         В наступному стовпці внести правильні відповіді на кросворд (стовпець Z).

-         В наступний стовпець (у наданому прикладі це АА)  вносяться формули:

в комірку АА2: =ЕСЛИ(Y2=Z2;1;0);

в комірки АА3: АА12 формули копіюються;

в комірку АА13 – сума вищезазначених значень, тобто =СУММ(AA2:AA12).

-           В стовпець АВ вносяться формули:

в комірку АВ2: =ЕСЛИ(AA2=1;"Молодець!";"Ваша відповідь невірна!");

в комірки АВ3: АВ12 формули копіюються.

-        

Визначтеся з оцінювань результату виконання кросворду учнем! Для наданого прикладу у 12-бальній системі пропонується виставляти оцінку як кількість правильних відповідей+1. Тобто пропонується в одну із комірок внести формулу для виставлення оцінки

 

="Ваш бал: "&(AA20+1)

 

-         Стовпці Z i AA сховати (Рис. 6).

Кросворд створено!

 

3.  Розробити дизайн кросворду. Для цього виконати наступні дії:

-         Додати порожні рядки під розроблений дизайн.

-         Прикріпити картинку, що ілюструє кросворд. Картинку знайти в Інтернеті.

-         Вставити об’єкт WordArt («Вставка» à  à обрати стиль об’єкта à у віконце замість «Текст надписи» вставити назву для кросворда.

-         Зняти лінії сітки («Вид» à зняти промінець поруч з позицією «Сетка»).

-         Додати межі комірок під кросворд.

-         Виділити комірки, які об’єднують питання «По горизонталі» à правою кнопкою миші à «Формат ячеек» à «Граница» à «Внешние» (Рис. 7).

-         Аналогічно виділити комірки, які об’єднують питання «По вертикалі».

 

Рис. 7

 Результат «роботи» одного із учнів показано на Рис. 8

 

Рис. 8





Немає коментарів:

Дописати коментар

Пазл

  20 Word Art хмара слів